.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایران مقتدرانه صعود کرد

 تیم های ایران و امارات راس ساعت دوازده و نیم به وقت تهران برای صدرنشینی گروه C در ورزشگاه سانکورپ شهر بریزبین به مصاف هم رفتند.

به گزارش شمال نیو به نقل از فرارو، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی 11 بازیکن خود را برای دیدار با امارات در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اعلام کرد که این ترکیب نسبت به دیدار با قطر 4 تغییر داشته است.

کارلوس کی‌روش ترکیب ایران برای این دیدار را اینگونه انتخاب کرده است: علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، خسرو حیدری، مهرداد پولادی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، سروش رفیعی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون.

ترکیب ایران نسبت به دیدار با قطر با 4 تغییر روبرو شده که خسرو حیدری، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و سروش رفیعی به جای وریا غفوری، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و  مسعود شجاعی وارد زمین مسابقه شدند.

ترکیب امارات: همچنین ماجد ناصر، ولید عباس، حبیب الفرضان، امیر عبدالرحمان، محمد سالم، علی احمد مبخوط، عمر عبدالله، احمد خلیل، خسیم اسمایل، عبدالعزیز سانکور و محمد احمد غریب هم نفرات تیم امارات را در این بازی تشکیل می‌‎دهند. گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های ایران و امارات را می‌خوانیم:

دقیقه 1: بازی دقایقی پیش با سوت دارو بازی آغاز شد.

دقیقه 2: توپ ارسالی در منطقه آفساید به سردار آزمون رسید.

دقیقه 4: علیرضا جهانبخش بازیکن جوان ایران به دلیل تک خطرناکی که روی پای بازیکن امارات رفت تذکر جدی از داور بازی دریافت کرد.

دقیقه 5: سوت سرکش بازیکنان امارات با اختلاف نه چندان زیاد از کنار دروزاره ایران به بیرون رفت. ایران در ادامه بازی خود را به دورازه امارات نزدیک می‌کند.

دقیقه 8: بازی در میانه میدان در جریان است و به جز یکی دو حمله ناقص ایران و شوت بازیکن امارات، بازی چیز خاصی نداشته است.

دقیقه 9: اولین کرنر برای امارت از سمت چپ به دست آمد. خوب بازی می کند امارات در این دقایق. کرنر اماراتی ها با دفع خوب پولادی از دروازه ایران دور شد.

دقیقه 12: پاس در عمق بازیکنان امارات با هوشیاری مدافعان به حقیقی رسید. این چندمین حمله اماراتی ها در این دقایق است.

دقیقه 14: سردار آزمون در موقعیت تک به تک با دروزاه بان امارات روبه رو شد. بازیکنان ایران معتقد به ضربه پنالتی بودند که با تصمیم دارو بازی توسط دروزاه بان امارات آغاز شد. این اولین حمله خطرناک ایران روی دروازه امارات بود. اگر این بازی با برد ایران همراه باشد ایران باید با اردن یا عراق بازی کند و اگر بازی با باخت ما همراه شود باید به مصاف ژاپن برویم.

دقیقه 16: اولین کرنر برای ایران توسط سردار آزمون به دست آمد. اندو پشت توپ است. توپ ایران به صورت خطرناک و توسط پورعلی گنجی به سمت دروازه امارات رفت. اما مدافعان امارات توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 18: ایران از لاک دفاعی خارج شده است. اشتباهات عمر عبدالرحمان دو سه باری بازیکنان میانی ایران را در موقعیت خوبی قرار داد. ضربه سر علیرضا جهانبخش توسط دروازه بان دفع شد. ایران خط دفاعی امارات را تحت فشار قرار دادند. دمای هوا در ورزشگاه 28 درجه است.

دقیقه 23: سردار آزمون در نوک خط حمله ایران مقصد تمام توپ های ارسالی است. یکی دو توپ ارسالی توسط مدافعان امارات دفع شد. در همین دقایق توپ ارسالی بازیکن امارات به صورت خطرناک از کنار دروزاره ایران به بیرون رفت. اماراتی ها بعد از مدت ها خودی پیدا کرده اند به سمت دروازه ایران نزدیک شده اند.

دقیقه 26: ولید عباس بازیکن امارات اولین اخطار بازی را دریافت کرد. پاسکاری منظم بازیکنان امارات در نیمه زمین خودی در جریان است.

دقیقه 29: کرنر دوم برای امارات به دست آمد. کرنر امارات تکرار شد. ضربه بلند با مشت حقیقی از محوطه جریمه ایران دور شد. ضد حمله برای ایران.  در آخرین لحظه توپ سردار را مدافع امارات دور کرد.

دقیقه 30: بازی منظم امارات، ایران را به نیمه زمین خودی، عقب رانده است. سی دقیقه از بازی رفته است و کماکان نتیجه صفر بر صفر. پنج دقیقه ای میشود که توپ های منظم امارات، امکان بازی سازی را از خط میانه ایران گرفته است.

دقیقه 32: در بازی همزمان بحرین یک گل به قطر زد. خطای بی هنگام خسرو حیدری، امارات را صاحب یک ضربه آزاد خطرناک کرد. توپ در منطقه خطرناک تر باز هم برای امارات.

دقیقه 36: نکونام یک کارت زرد گرفت. شرایط سختی برای ایران است این دقایق. ضربه کاشته امارات در یک موقعیت خطرناک است. این یک ازمون جدی برای حقیقی است. احمد خلیل پشت توپ قرار گرفته. دیوار دفاعی ایران بسته شد. این جدی ترین موقعیت امارات در این بازی است. توپ خوشبختانه به دیوار دفاعی ایران برخورد می کند و دور می شود.

دقیقه 38: حالا این اماراتی ها هستند که فشار می آورند. امارت 285 پاس داده است و بازیکنان ایران تنها 83 پاس رد و بدل کرده اند که 61 پاس ان سالم بوده است. تعداد پاس های امارات خیلی بیشتر از ایران است.

دقیقه 43: ایران توسط خسرو حیدری صاحب یک ضربه کرنر شد. پنجاه و پنجمین بازی ملی حیدری است این بازی. ارسال خسرو با ضربه بی دقت پورعلی گنجی بیرون رفت.

دقیقه 45: توپ سردار آزمون از روی ضربه آندو به شکل خیلی خطرناک از کنار دروازه بیرون رفت. بازیکنان ایران باز هم معتقدند توپ به دست بازیکن امارات برخورد کرده است. ولی دارو بازی اعتقادی به پنالتی ندارد. ایران خیمه خود را روی دورازه امارات سنگین تر کرده است. دقاقی پرفشاری را روی دروزاه امارت تجربه کردیم.

دقیقه 46: سردار آزمون هم کارت زرد گرفت. خطای بی مورد او در میانه زمین ایران را در تعداد کارت زرد از امارت پیش انداخت.

دقیقه 48: سرانجام با سوت دارو بازی در نیمه اول به اتمام رسید.

بازی در نیمه دوم شروع شد.

دقیقه 52: یک موقعیت ایده آل با بی دقتی علیرضا جهانبخش از بالای دروازه به بیرون رفت. ضریب اشتباه بازیکنان ایران در این دقایق بالا رفته است. ژاپن باید فردا در ملبورن با اردن بازی کند که به احتمال زیاد به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد. درصد مالکیت توپ 76 به 24 به نفع امارات است. پیمان یوسفی گزارشگر بازی معتقد است که این درصد مالکیت توپ نامعقول است!

دقیقه 55: اماراتی‌ها با صبر و حوصله توپ را در میانه میدان در اختیار داشتند و عجله ای برای رسیدن به گل نداشتند.

دقیقه 56: حرکت علیرضا جهانبخش کرنری دیگر برای ایران در پی دارد. در همین حال جهانبخش جای خود را به وریا غفوری می‌دهد. جهانبخش بهت زده زمین بازی را ترک میکند. با اومدن غفوری احتمالا حیدری یک خط جلوتر بازی خواهد کرد.

دقیقه 60: اشکان دژآگه آماده ورود به زمین می‌شود.  او به جای خسرو حیدری وارد بازی شد. اشکان در بدو ورود به بازی یک کرنر برای ایران گرفت.

دقیقه 64: مهرداد پولادی مصدوم شده و روی زمین افتاده است. کادر پزشکی ایران وارد زمین شده است. پولادی همچنین یک کارت زرد از داور بازی دریافت کرد. امارات صاحب یک ضربه کاشته شد. در بازی همزمان قطر گل خورده را جبران کرد. ان بازی با نتیجه یک بر یک در جریان است. بحرین یک. قطر یک.

دقیقه 66: یک ضربه کاشته از فاصله تقریبا سی متری نصیب بازیکنان امارات شد که ضربه بی دقت آنها با اختلاف از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 68: امارات صاحب کرنر شد. ضربه اول را مدافعان ایران زدند. توپ برای ایران به بیرون رفت. فشارها از دروزاه ایران دور شد. رضا قوچان نژاد هم برای ایران آماده ورود به زمین می‌شود.

دقیقه 70: کی روش به داور چهارم بازی اعتراض می کند. یک بازیکن امارات روی زمین افتاده است و اعتراض کی روش به تلف کردن وقت توسط اماراتی هاست. سردار آزمون هم از زمین بازی خارج می شود و به جای او رضا قوچان نژاد به بازی می‌‍آید.

دقیقه 72: یک ضربه آزاد در موقعیتی خوب نصیب ایران می‌شود. اشکان دژآگه پشت توپ قرار گرفته. توپ اشکان را بازیکنان امارات دور می‌کنند.

دقیقه 74: ضد حمله خطرناک برای امارات. باز هم خطا در یک موقعیت خوب برای امارات. مهاجم اماراتی ها روی زمین افتاده است. بازیکنان ایران اعتراض می‌کنند. تقریبا یازده هزار نفر در ورزشگاه هستند. ضربه اماراتی ها با اختلاف به بیرون می‌رود.

دقیقه 79: بازی از تب و تاب نیمه اول افتاده است. توپ بیشتر در میانه زمین در گردش است. نیمه اول دو تیم بازی بسیار روان تری از خود به نمایش گذاشتند. کی روش در کنار زمین فریاد می‌زند.

دقیقه 81: شوت خوب تیموریان را مدافع امارات به کرنر فرستاد. ضربه سر پورعلی گنجی با نوک انگشتان دروزاه بان امارات ماجد ناصر به بیرون رفت. کرنر تکرار شد. روی کرنر دوم بچه ها بسیار بد عمل کردند.

دقیقه 83: استارت سریع پورعلی گنجی ایران را در منطقه راست صاحب یک پرتاب اوت می‌کند. بازیکنان ما خودشان را به نیمه زمین امارات رساندند. در این دقایق به نظر می رسد امارات به تساوی رضایت داده است. یک گل اما می‌تواند ما را به صدر گروه برگرداند.

دقیقه 86: پرتاب بلند اندو خطرناک از کنار دروزاه امارات بیرون می‌رود. بازی در اختیار بازیکنان ایران است. شوت سنگین دژآگه را ماجد ناصر دفع کرد. در بازی همزمان بحرین گل دوم را به قطر زد. لحظه های پایانی بازی پر التهاب برای ایران دنبال می‌شود.

دقیقه 90: امارات برای گرفتن زمین اندک باقی مانده زمین یک تعویض تاکتیکی انجام می‌دهد. ایران باز صاحب ضربه کرنر شد. اشکان پشت توپ ایستاده است. ایران گل زد.

گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل. ایران یک - امارات صفر. رضا قوچان نژاد روی سانتر اشکان و شوت آندو با ضربه سر دروازه امارت را باز کرد. ایران بالاخره صاحب گل شد. گل ایران روی کار خوب کمک داور به ثمر رسید.

داور پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. امارات خود را نیمه زمین ایران رسانده است. انها صاحب یک ضربه در منطقه خطرناکی شدند. و تمام. بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع ایران تمام شد. ایران به عنوان صدر نشین صعود کرد. رضا قوچان نژاد به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد. بازی بعدی ایران احتمالا با عراق روز جمعه ساعت یازده برگزار می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.